Πολιτική επιστροφών – ακυρώσεων

Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση γίνεται αντικατάσταση σε συνεννόηση με την εταιρεία του προϊόντος.
Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, δεν επιστρέφεται χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων, αλλά γίνεται αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο. Τα έξοδα αποστολής, επιβαρύνουν τον πελάτη.
Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.
Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, δεν επιστρέφεται χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων, αλλά γίνεται αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο. Τα έξοδα αποστολής, ταεπιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
Στην περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα δεν έχουν ανοιχτεί και είναι στην αρχική τους κατάσταση.
Ο πελάτης οφείλει να μας ενημερώσει τηλεφωνικά ή γραπτά πριν την επιστροφή του προϊόντος.
Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
Για τις επιστροφές είναι απαραίτητο το παραστατικό. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο επιστροφής.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
Αν επιθυμείτε αλλαγή προϊόντος με κάποιο άλλο, η χρέωση των μεταφορικών καθορίζεται με την τοποθεσία του πελάτη, τον όγκο και το βάρος του δέματος

Παρέχεται η δυνατότητα ακύρωσης παραγγελιών

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Στο φυσικό μας κατάστημα:

Φέρνετε το προϊόν στο κατάστημά μας (μαζί με την απόδειξη αγοράς) και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας.

Αποστολή προϊόντος:

Αφού έχετε ήδη επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή γραπτά, συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με το προϊόν με την συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών (courier ή πρακτορείο μεταφορών), εφόσον πρόκειται για δική μας υπαιτιότητα ή με οποιοδήποτε τρόπο αποστολής αν η αποστολή γίνεται με δική σας επιθυμία.

Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως έχει εξηγηθεί αναλυτικά παραπάνω. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστρέφονται τα προϊόντα είναι: Ναυμαχίας Έλλης 1, ΤΚ 26441, Πάτρα, ΔΕΥ-ΠΑΡ 8:00-15:00